3 урока за продажбите, които могат да се учат от Peloton

Миналата година беше годината, в която се срещнахте с всички домашни любимци на вашите колеги, годината на работа от вашия диван стана приемлива и годината на Пелотон. Като алтернатива на спортните зали, Peloton се превърна в бонафиден фитнес феномен. Трудно е да превъртате Инстаграм и да не видите някой да публикува статистиката си за пътуване.

Peloton разработи своята марка, като създаде социално ангажираща платформа – следователно защо я виждате в целия си Instagram – с инструктори, които устно обучават ездачи чрез тренировка. Наред с инструкцията и треньор, има компонент където ездачи се състезават един срещу собствените си статистики и срещу други участници в дадена класация в реално време. Ездачите получават и отличия за удряне на седмични ивици, подобряване на предишните рекорди или постигане на нови етапи. 

Разумните лидери в продажбите също могат да вземат страница от книгата на Пелотон. Нека да разгледаме как мениджърите по продажби могат да приложат някои от сигналите на Peloton, за да създадат култура на продажби, която не само ангажира повторения, но и печели.

Игрификацията създава мотивация

С Peloton акцентът върху възнаграждаването и мотивирането на ездачите е ясен. Те се навеждат към празнуване с цифрови петици и инструктори публично извикват постиженията на състезателите. Най-невероятната част от метеорния възход на Peloton е как компанията е създала култура на изпълнение и положително признание в реална общност. 

Индустрията на продажбите често получава лоши реплики, тъй като е измамна или е монетирана. Здравата конкуренция обаче – точно както на платформата Peloton – може да бъде чудесен мотиватор за търговските екипи. За да създадете здравословна среда, насърчавайте конкуренцията наред с метрични обучения и насърчаване сред търговските представители. Gamification може да насърчи работата в екип и да създаде изход за приятелски съперничества. Той също така помага да се разпространят знанията в организацията и може да допринесе за страхотна култура на екипа дълго след приключване на състезанието.

Насочете вътрешния си Коди Ригсби

Логично е само, че една от основните причини популярността на Peloton да скочи до небето е неговите инструктори. Ездачите бързо избират любими инструктори и се чувстват така, сякаш развиват лична връзка и отношения с тях. Коди Ригсби е най-популярният инструктор на Peloton, с над 600 000 последователи в Instagram, и е добре известен със своята ангажираща персона. Много инструктори на Peloton също са станали почти известни личности.

Поради тази причина Peloton е педантичен, когато наема инструктор. Често, когато търсим ментор или треньор, ние търсим някой, който включва черти, които се надяваме да притежаваме. Търсим някой, който е насърчителен, трудолюбив, мотивиран и винаги се стреми да бъде по-добър, подобно на това, което Peloton търси в своите инструктори. 

Не би трябвало да е по-различно за лидерите в продажбите. Не гледайте на себе си като на превъзхождащ тримесечни числа, който да ударите. По-скоро гледайте на себе си като на треньор или инструктор, готов да помогне на членовете на вашия екип да станат най-добрите версии на себе си. Задайте си въпроса как можете да отключите потенциала на продавача. Оттам можете да създадете среда, която насърчава растежа, креативността и страстта. По този начин можете да станете следващия Cody Rigsby, вдъхновяващ и мотивиращ търговски представители около вас, като същевременно влияе положително на вашия бизнес.

Прави продажбите отново забавни с приятелска конкуренция

Пелотон отново се забавлява с всичко – от различни жанрове музика до състезания срещу приятели и семейство. Вместо да се страхуват от тази ежедневна тренировка, хората се вълнуват и мотивират да се оправят с Peloton.

Индустрията на продажбите не е за хора със слаби сърца. Трудно е и стресиращо. Подобно на предписаната тренировка, много от най-добрите екипи за продажби следват строг процес на продажби, който максимизира резултатите. Продавачите трябва да се чувстват удобно да „пускат представители“ чрез студени разговори и потенциални срещи, които неизбежно идват с често отхвърляне. Ето защо забавянето на процеса и създаването на мощен цикъл за насърчаване са от решаващо значение.

Игрификацията и положителното подсилване с коучинг обхващат много от онова, което направи Пелотон толкова популярен. Лидерите на продажби могат да интегрират забавните условия в своята култура на работа чрез класации и повторения в реално време, за да увеличат своята продукция. От проследяване на показателите за преобразуване до изходящи обаждания, превръщането на ефективността в видима за цялата организация може да помогне на представителите да почувстват любовта. Всеки може да отпразнува победите и да влезе в състезателния дух. Ако представителят се бори да постигне целите си, лидерите на продажбите могат да се намесят, за да им помогнат чрез дейни коучинг сесии. Освен това, подобно на цифровите петици на Peloton, отличията за продажби като „Клуб за 500 месечни разговори“ или „Най-продаван на Q1“ могат да мотивират представителите да получат признание и от двете ръководства и връстници. Като цяло приятелската конкуренция прави продажбите отново забавни, което от своя страна подобрява културата и морала на вашия екип по продажби. 

Популярността на Peloton скочи рязко през последната година и с основателна причина. С уникалното изживяване, което Peloton предлага, потребителите не могат да получат достатъчно. За лидерите в продажбите създаването на ангажираща среда може да помогне на търговските представители да се чувстват по-мотивирани да сключват сделки, да подобряват своите техники и да се придържат дългосрочно. Чрез игровизация и коучинг на продажбите лидерите на продажбите могат да уловят част от духа на Peloton и да го използват, за да мотивират и стимулират своя екип по продажби.

Реклама